Postup při vyřizování stížností

Vážené pacientky, vážení pacienti,

velmi si vážíme důvěry, kterou nám projevujete při využívání našich zdravotnických služeb. Dlouhodobě usilujeme o to, aby péče, kterou poskytujeme, byla odborná, bezpečná a lidsky vstřícná.

Pokud však dojde k situaci, se kterou nejste spokojeni, máte právo podat stížnost. Dovolují-li to okolnosti, upřednostňujeme vyřešení Vaší nespokojenosti a potíží ihned při jejich vzniku. Neváhejte se proto obrátit na vedoucí pracovníky pracoviště, primáře nebo vedoucí sestry.

V případě, že nedojde k uspokojivému vyřešení Vašeho problému, máte právo podat formální stížnost následujícím způsobem:

Kdo může stížnost podat?

Co musí stížnost obsahovat?

Formulář: Protokol o podání stížnosti.pdf

Pokud stížnost neobsahuje uvedené náležitosti, není srozumitelná, je nečitelná nebo je k jejímu vyřešení třeba doplnit další údaje, vyzveme Vás k jejímu doplnění.

Anonymními stížnostmi se zabýváme pouze v mimořádně závažných případech.

Jak a kde lze stížnost podat?

JESSENIA a.s., Rehabilitační nemocnice Beroun
Prof. Veselého 493, 266 56 Beroun,

Co bude následovat?

Pokud nebudete spokojeni se způsobem vyřízení stížnosti, můžete se obrátit na Krajský úřad Středočeského kraje, Odbor zdravotnictví.

Podání stížnosti nemá žádný vliv na další poskytování zdravotních služeb.