Vážené pacientky, vážení pacienti,
velmi si vážíme důvěry, kterou nám projevujete při využívání našich zdravotnických služeb. Dlouhodobě usilujeme o to, aby péče, kterou poskytujeme, byla odborná, bezpečná a lidsky vstřícná.
Pokud však dojde k situaci, se kterou nejste spokojeni, máte právo podat stížnost. Dovolují-li to okolnosti, upřednostňujeme vyřešení Vaší nespokojenosti a potíží ihned při jejich vzniku. Neváhejte se proto obrátit na vedoucí pracovníky pracoviště, primáře nebo vedoucí sestry.
V případě, že nedojde k uspokojivému vyřešení Vašeho problému, máte právo podat formální stížnost následujícím způsobem:
Kdo může stížnost podat?
- pacient,
- zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta,
- osoba blízká, pokud pacient nemůže stížnost podat vzhledem ke svému zdravotnímu stavu nebo pokud zemřel,
- osoba zmocněná pacientem (po doložení písemné plné moci).
Co musí stížnost obsahovat?
- údaj, kdo stížnost podává, a čeho se týká,
- v případě fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, bydliště a podpis,
- v případě právnické osoby: název, sídlo, IČ a označení statutárního orgánu,
- popis stížnosti,
- uvedení, čeho se stěžovatel domáhá,
- písemnou plnou moc zástupce, který podává stížnost jménem jiné osoby,
- zvolený způsob komunikace (e-mail, telefonní číslo, datová schránka, pošta).
Formulář: Protokol o podání stížnosti.pdf
Pokud stížnost neobsahuje uvedené náležitosti, není srozumitelná, je nečitelná nebo je k jejímu vyřešení třeba doplnit další údaje, vyzveme Vás k jejímu doplnění.
Anonymními stížnostmi se zabýváme pouze v mimořádně závažných případech.
Jak a kde lze stížnost podat?
- osobně na dotčeném oddělení, případně v předem domluveném termínu na oddělení kvality,
- písemně na adresu:
JESSENIA a.s., Rehabilitační nemocnice Beroun
Prof. Veselého 493, 266 56 Beroun,
- elektronickou poštou na e-mail: kvalita@nember.cz,
- datovou schránkou společnosti JESSENIA a.s., ID datové schránky: b9kenkq.
Co bude následovat?
- potvrdíme Vám přijetí stížnosti,
- do 30 dnů Vás budeme informovat o výsledku jejího vyřízení.
Pokud nebudete spokojeni se způsobem vyřízení stížnosti, můžete se obrátit na Krajský úřad Středočeského kraje, Odbor zdravotnictví.
Podání stížnosti nemá žádný vliv na další poskytování zdravotních služeb.